Julfanatikern

Jul i resväskan
Tyvärr är inte bagageutrymmet obegränsat men jag ska göra mitt bästa för att packa ner lite jul.
(null)
Denna fantastiska adventskalender från The Body Shop överraskades jag med av min storasyster häromdagen. Tack som tusan, men hur tänkte du nu? Haha. Hon har tänkt väldigt mycket faktiskt, vet att jag älskar julen och att jag kommer behöva tvål, schampo, bodylotion osv, och att jag kommer få påfyllning av det lite pö om pö. Hon är fantastisk min syrra och kalender åker med i ett stort handbagage.
(null)
Hittade dessa fantastiska ansikts-/huvudbonader på Rusta härom dagen. De fanns i typ 15 utföranden och jag köpte förstås alla varianter, eftersom jag inte kan bestämma mig. Men de kostade bara 10 kronor styck, och är förhoppningsvis uppskattade i Alperna så de åker också ner i resväskan. 
(null)
Jamen självklart.