Julfanatikern

Yes to the dress?
Jag var som tidigare nämnt i Amsterdam för några veckor sedan. Jag kom just på att jag glömt att bjussa på några juliga bilder därifrån. Ångrar nästan att jag inte slog till på klänningen nedan eller något annat fantastiskt juligt plagg som Primmark erbjöd. Outfiten kanske inte hade varit spikad för julafton ändå, men med tanke på hur prisvärt Primmark är hade det trots allt kunnat vara värt att ha plagget hemma i garderoben. Det fanns förstås också ännu mer fantastiskt pynt än vad jag redan visat därifrån. Till exempel de fina fina snögloberna med innovativ fyllning. Tyvärr tillät handbagaget varken vätskan eller vikten, får hoppas att jag springer på något liknande i Sverige.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


#1 - Fias%20Jul

Men vilka otroligt fina snöglobar! <3

Svar: Eller hur! :)
Julfanatikern