Julfanatikern

Äntligen!

Äntligen är jag här. Efter flera års intensivt jullbloggsläsande har jag äntligen startat min egen julblogg. En kort presentation av mig; jag heter Lovisa, jag bor på Lidingö i Stockholm, älskar att träna, klippa gräs och baka, och så älskar jag julen förstås. 

Inspirerad av andra julbloggare och kanske av förhoppning att kunna ta ut min längtan och mina juliga förväntningar någonannanstans än på vänner och familj ska jag nu försöka blogga. 

Jag har aldrig bloggat förr så det lär bli en utmaning på många sätt. Jag vet inte om någon annan än jag någonsin kommer hitta hit. Även om jag nu har för avsikt att blogga regelbundet vet jag inte heller hur länge det håller. Men det här är i alla fall en början och ett försök till att skapa en julig blogg. Så, nu vill jag hälsa mig själv välkommen och även er eventuella läsare. Välkomna till Julfanatikern!